ငယ္ငယ္တုန္းက ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ ဒီလုိေတြးခဲ့ဖူးတယ္..။ အမ်ဳိးသားေန႔ေတာ့ရွိၿပီး အမ်ဳိးသမီးေန႔ေတာ့ ဘာလုိ႔မရွိတာ လည္းလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီလုိေထာ္ေလာ္ကန္႔လန္႔ ေတြးေတာေနတတ္တဲ့ေကာင္ပါ..။ နည္းနည္းအသက္ၾကီးေတာ့
အမ်ဳိးသားေန႔အေၾကာင္း သင္ရပါတယ္.. အေၿခခံပညာ ဘယ္အတန္းမွာလည္း လုိ႔ အခုကၽြန္ေတာ္ မွတ္ဥာဏ္နည္းနည္း ေလးကို ေမးၾကည့္ေတာ့ သိပ္မမွတ္မိပါဘူး..ဒါေပမယ့္ တၿခား ႏုိင္ငံေတာ္ အခမ္းအနား ေန႔ေတြကုိ ခရစ္ၿပကၡဒိန္နဲ႔
ၿပဠန္းၿပီး အမ်ဳိးသားေန႔ကုိ ေတာ့ၿမန္မာသကၠရ္ဇ္နဲ႔ မွတ္သားတာကုိသတိထားမိပါတယ္…။ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္းကိုးဆယ္ က တကၠသုိလ္ေက်ာင္းသားေတြရန္ကုန္ တကၠသုိလ္ အက္ဥပေဒကုိ သပိတ္ေမွာက္ခဲ့တဲ့ ဒီေန႔ကုိ.. ကၽြန္ေတာ္တုိ႔
ႏုိင္ငံေတာ္ရဲ႕ အမ်ဳိးသားေန႔ … ႏုိင္ငံေတာ္ အမ်ဳိးသားေန႔ အၿဖစ္ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံလြတ္လပ္ေရးကုိ ဦးေဆာင္ခဲ့တဲ့ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြက သတ္မွတ္ခဲ့ၾကတယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ မွတ္သားခဲ့ဖူးပါတယ္…။ အခုဆုိႏွစ္ေပါင္းကုိးဆယ္ၾကာခဲပါၿပီ..။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၿပည္ေထာင္စုကလည္းမုန္းတုိင္းသည္းသည္း လႈိင္းကထန္ထန္ ေလာကဓံေပါင္း ေသာင္းေၿခာက္ေထာင္နဲ႔ေၿမနိမ့္ရာလွံစုိက္ ခ်င္တဲ့ေခတ္ေတြကုိလည္း ၿဖတ္ခဲ့ၿပီ…။
ရန္ကုန္တကၠသုိလ္လည္း.. ေခါင္းေလာင္းသံတိတ္ တံခါးပိတ္လု႔ိသမုိင္းသက္ေသေတြေပြ႔ဖက္လုိ အထီးက်န္ ခံစားေနခဲ့ရၿပီ…။ ကၽြန္ေတာ္မနက္ကတည္းက အမ်ဳိးသားေန႔အေၾကာင္းကုိ စိတ္ထဲမွာေပၚလာတယ္.. ကၽြန္ေတာ္
မ်က္၀န္းေတြထဲမွာ အၿဖဴအမည္း ပုံရိပ္ေတြနဲ႔ ေရႊတိဂုံေၿခရင္းကသပိတ္စခန္းေတြ အမ်ဳိးသားေက်ာင္းေတြ အမ်ဳိးသား စာသင္ခန္းေတြ.. အဲဒီသပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသား လူငယ္တစ္စုက ဒီႏုိင္ငံၾကီးရဲ႕ သမုိင္တာ၀န္ေတြကို
ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေက်ပြန္ခဲ့လည္း ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အခု ႏုိင္ငံေတာ္ကထင္ထင္ရွားရွား ရွိေနၿပီေလ..။ ေက်ာင္းသပိတ္တုိက္ပြဲကေန လြတ္လပ္ေရးဘ၀အထိ..သူတုိ႔ ဘယ္ေလာက္ ၾကမ္းတမ္းခက္ခဲစြာ ၿဖတ္သန္းခဲ့ရလည္း.. ဘ၀မွာမေမ့သင့္မေမ့အပ္တဲ့ ေက်းဇူးတရားေတြ သူတုိ႔ဆီကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၿပန္ဆပ္ဖုိ႔က်န္ေနပါေသးတယ္ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ တတ္ႏုိင္သမွ် ႏုိင္ငံေတာ္နဲ႔ကင္းကင္းကြာကြာေနခ်င္ၾကတယ္ ေလ ႏုိင္ငံေတာ္ကုိ လူတစ္စုသိမ္းပုိက္ထားတဲ့အေၿခအေနကေန ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၿပန္လည္ရယူေနတဲ့ အမ်ဳိးသားနုိင္ငံေရးတုိက္ပြဲေတြကေတာ့ ဆက္လက္ ခ်ီတက္ေနရဆဲပါပဲ.. သမုိင္အဆက္ဆက္ အက်ဥ္းေထာင္ထဲကေက်ာင္းသားေတြ ႏုိင္ငံသားေတြ အမ်ဳိးသားေခါင္းေဆာင္ေတြ သမုိင္းေၾကာင္းေသြးနဲ႔ေရးခဲ့တဲ့ ေလးစားဖြယ္ လူေတြလည္း ေခတ္အဆက္ဆက္ ရွိေနတုန္းပါ..။အမ်ဳိးသားေန႔ဟာ အမ်ဳိးကုိ ခ်စ္တတ္ဖုိဆုိတာထက္ မတရားရင္ လက္မခံဘူးဆုိတဲ့လူ႔အခြင့္အေရးေဆာင္ရြက္ခ်က္ကုိ လမ္းၿပေဖာ္ေဆာင္ေပးလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလုံး ကၽြန္ဘ၀က လြတ္ေၿမာက္ခဲ့ရပါတယ္ ဘယ္လုိအေၿခအေနဆုိးကကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ကၽြန္ဇာတ္ၿပန္သြင္းမွာကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသားေတြ လက္ခံႏုိင္မွာမဟုတ္ပါဘူး .. သူတုိ႔ရွိေသးရင္တရားမွ်တမႈအတြက္ သပိတ္တုိက္ဦးမယ္ ထင္ပါတယ္… ။ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးမိတာတစ္ခုကလူတုိင္းလူတုိင္းလည္း မိမိကုိယ္ကုိယ္ ကၽြန္ၿပဳစိုးမုိးဖုိ႔ၾကဳိးစားခ်က္ေတြ တြန္းလွန္တုိက္ၿဖတ္သင့္ပါတယ္ … ေခတ္ေပၚကမာၻ ကၽြန္ၿပဳနည္းပရိယာယ္ေတြ ပိုမုိၾကြယ္၀လာလုိ႔.. ရုိးသားၿပီး ယုံၾကည္တတ္လြန္းတဲ့ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံသားေတြအတြက္.. အမ်ဳိးသားေန႔နဲ႔အတူ အမ်ဳိးသားဂုဏ္ကုိဘယ္ေနရာ ဘယ္ေဒသကေနမဆုိ ၿမွင့္တင္ႏုိင္ၾကပါေစလုိ႔.. ဆႏၵၿပဳရင္း.. ငါတုိ႔ကၿမန္မာပါ..လုိ႔ ၀င့္၀င္ၾကြားၾကြားေၿပာႏုိင္မယ့္ ေန႔ေတြဆီ…။

မုိးလႈိင္ည

0 comments: