သာေအးတစ္ေယာက္ အမိေျမနဲ႔ အေ၀းတစ္ေနရာမွာ အလြန္အမင္း စန္းထ ေအာင္ျမင္ေနေလသည္။ တစ္႐ြာေျပာင္း၍ သူေကာင္း ျဖစ္သည့္ အထဲမွာ သာေအးပါသည္။ မေအာင္ျမင္ခံႏိုင္႐ိုးလား။ လူအေတာ္ မ်ားမ်ား၏ ကံေကာင္းျခင္းမ်ားအား သူတစ္ေယာက္တည္း ကံထ႐ိုက္ ဆြဲထားသလား ေအာက္ေမ့ရေအာင္ ကံေကာင္းျခင္း လက္ေဆာင္မ်ားက သာေအးဆီ တဖြဲဖြဲ တသဲသဲ ၀င္လာမစဲ ျဖစ္ေနသည္။

သာေအးဆီ အမ်ားဆံုးေရာက္လာရတာကေတာ့ ေငြပဲျဖစ္သည္။ ဘယ္က ဘယ္လိုရသည္ မေမးနဲ႔။ ဘယ္လိုလုပ္လိုက္သည္ မေမးနဲ႔။ ေငြေတြ ေသာက္ျမင္ကတ္ေလာက္ေအာင္ သာေအးဆီ ၀င္ေနသည္။ ဘဏ္ေတြဆို သာေအးကို အေတာ္ပင္ အျမင္ကတ္ေလသည္။ သာေအးကလည္း သာေအး။ ရသမွ်ေသာ ေငြေတြကို ထားစရာမ႐ွိသျဖင့္ ဘဏ္သြားသြား အပ္ထားရာမွ ဘဏ္ေတြက သာေအး၏ စုေငြမ်ားအတြက္ အတိုးခ်ည္း နင့္ေနေအာင္ ေပးေနရသည္။ ၾကာေတာ့လည္း သာေအးအေပၚ အေတာ္ပင္ အျမင္ကတ္ လာၾကေလသည္။ ဘယ္သူေတြ အျမင္ကတ္ကတ္ သာေအး၏ ဘဏ္စာရင္းတြင္ ေဒၚလာေငြမ်ားကား တိုးပြားၿမဲ တိုးပြားဆဲ။

ယခုမွ်ေလာက္ဆိုလွ်င္ စာဖတ္သူတို႔ သေဘာေပါက္ေလာက္ၿပီ။ သာေအးဆိုသည့္ ေကာင္သည္ ေငြေပါမ်ားေနသည္ ေငြေပါေလာေကာင္ႀကီးျဖစ္ေလ၏။

ဗ်ဳိး … ကိုသာေအးႀကီး … လိုက္မလားဗ်ာ … ေကာင္မေလးေတြကို ဓာတ္ပံုသြား႐ိုက္မလို႔။

ေဟ … ဓာတ္ပံု႐ိုက္ၿပီး ဘာလုပ္မလို႔လဲကြ … သူတို႔က လိုင္စင္ေလွ်ာက္ဖို႔လား … စီဗြီေဖာင္မွာ ကပ္ဖို႔လား။ ၾကည့္ … ဓာတ္ပံုအ႐ိုက္ခံျခင္းကိစၥကို ထိုမွ်ေလာက္သာ အသံုး၀င္သည္ဟု သိထားေသာ အႏွီသာေအးျဖစ္ေပသည္။

ဟာဗ်ာ ဘယ္ကလာ ကိုသာေအးႀကီးကလည္း … အခု သြား႐ိုက္မွာက အလန္းေလးေတြဗ်။ ေကာင္မေလးေတြက ေရကူး၀တ္စံုေလးေတြနဲ႔ လိုက္ခဲ့ပါဗ် ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္။

ဒီလိုနဲ႔ ေရကူး၀တ္စံုအသံၾကားေသာ ထိုသာေအးတစ္ေယာက္ အေတာ္ပင္ ထၾကြသြားေလသည္။ သူတစ္ခါမွ မျမင္ဖူးေသး။ ဒါေပမယ့္လည္း ဟန္ကိုယ္ဖို႔ဆိုေသာ စကား႐ွိသည္ မဟုတ္ပါလား။

ေခြးေကာင္ေလးေတြ … သြားကဲၾကမလို႔ေပါ့ေလ … ေအးေအး မင္းတို႔မွာ ပစၥည္းပစၥယေတြလည္း တပံုတပင္နဲ႔ လူကလည္းမ်ားတယ္ဆိုေတာ့ ငါကိုယ္တိုင္ပဲ ကားေမာင္းၿပီး လိုက္ပို႔ပါ့မယ္ေလ။ ငါလည္း အေတြ႕အႀကံဳ အသစ္တစ္ခုတိုးတာေပါ့။

ဟဲဟဲ လူႀကီးက မသိရင္ခက္မယ္ … ဘာပဲေျပာေျပာ ေနာက္ဆံုးေပၚ ေပၚေ႐ွး အမိုးပြင့္ကားကေလးႏွင့္ လာသည္ဟူေသာ ဂုဏ္ပုဒ္ကပင္ အေတာ္ေလးေျမာက္ခ်င္စရာမို႔ ထိုဓာတ္ပံုဆရာေပါက္စကေလး ႏွစ္ေယာက္ ကိုသာေအးႏွင့္အတူ … ကမ္းေျခသို႔ ခ်ီတက္ခဲ့ၾကသည္။

ဟိုင္း … ဟယ္လို … ဒါက ကိုသာေအးဆိုတာေပါ့ ဟိုင္းေဘာ့စ္ေလ … အ႐ြယ္ေတာ္ တစ္ဆိတ္ဟိုင္းေနၿပီမို႔ ကြယ္ရာမွာ ဟိုင္းေဘာ့စ္လို႔ ေခၚခံရသည္ကို သိသျဖင့္ ေအာင့္သက္သက္ျဖစ္သြားေသာ္လည္း ခ်စ္စရာမဒီေလးမ်ားက လက္ကမ္းေပးေနၿပီမို႔ သာေအးတစ္ေယာက္ လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္လုိက္ေလသည္။

အိုး … လက္ကေလးေတြက ႏုလိုက္တာ …
႐ိုက္ေတာ့မလား … အိုေကေလ စၾကတာေပါ့ …

အိုး … သာေအးတစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာဘယ္နား သြားဖြက္ထားရမွန္း မသိ။ ထိုအႏွီ ေကာင္မေလး ႏွစ္ယာက္က သူတို႔ေ႐ွ႕တြင္ပင္ ေရကူး၀တ္စံုကေလးမ်ားႏွင့္ ခုန္ေပါက္ေနသည္ … ဂလု …

ဟိုအေကာင္ေတြလည္း ဘာေတြလုပ္လို႔ လုပ္ေနမွန္းမသိ … သံုးေခ်ာင္း ေထာက္ေဒါက္မ်ား ေထာက္ၾကသည္။ ဟိုဟာ ထုတ္တပ္လိုက္ ဒီဟာျဖဳတ္လိုက္ႏွင့္ ႐ႈပ္ေနတာပဲ။ သူတို႔ကို ၾကည့္ရတာ စစ္သြားတိုက္မယ့္ စစ္သားေတြ ေသနတ္ေျပာင္းေတြ တပ္လိုက္ျဖဳတ္လိုက္ လုပ္ေနၾကသလိုလို။

ဟင္ … ကိုသာေအးႀကီးက မ႐ိုက္ဘူးလား … အဲ … အဲ … ေမးေနၿပီဟ … ေၾသာ္ ကိုသာေအးက ဓာတ္ပံု၀ါသနာမပါဘူးဗ် … ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္တည္း ႐ိုက္မွာ … သူက အေဖာ္လိုက္လာတာ …

ေခြးေကာင္ေလးေတြ … ငါ ဓာတ္ပံု၀ါသနာမပါဘူးလို႔ ဘယ္သူက ေျပာလဲ … စိတ္ထဲမွာ က်ိတ္ဆဲၿပီးမွ သာေအးတစ္ေယာက္ အသာအယာ ၿပံဳးျပရင္း ေခါင္းညိတ္ျပလိုက္သည္။ မျဖစ္ေတာ့ဘူး မျဖစ္ေတာ့ဘူး … ငါ ဓာတ္ပံု႐ိုက္မွ ျဖစ္ေတာ့မယ္။

သာေအးတစ္ေယာက္ ေခါင္းေတြလည္း ေနာက္က်ိလာသည္။ ကမ္းေျခမွာ သူတစ္ေယာက္တည္း အထီးက်န္ဆန္ေနသလိုလို။ ဒီလိုနဲ႔ သူတို႔ေတြ ဓာတ္ပံု႐ိုက္လို႔သာ ၿပီးသြားသည္ သာေအးတစ္ေယာက္ စိတ္သိပ္မၾကည္။ စိတ္မၾကည္ေတာ့ ႐ုပ္ကလည္း မ႐ႊင္။

ကိုသာေအးႀကီး ေနမေကာင္းဘူးလားဗ်ာ … မ်က္ႏွာလည္း မလန္းပါလား … လန္းမလားဟဲ့၊ ေခြးေကာင္ေလးေတြရဲ႕ နင္တို႔ခ်ည္းလန္းေနတာ ငါမွ မလန္းရတာ … အင္း … ေခါင္းနည္းနည္းကိုက္လို႔ပါကြာ ဟူ ေျဖေျပာေလး ေျပာလိုက္ရေလသည္။ ဟားဟား … ကိုသာေအးႀကီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ပံုေတြ အင္တာနက္ထဲေတြ႕မွ လန္းထြက္သြားမယ္ … ။

ေျပာလည္း ေျပာေလာက္ေပသည္။ သေကာင့္သားေတြ ဘယ့္ႏွယ့္ လက္စြမ္းျပသည္မသိ။ ပံုေတြက အေတာ့္ကို လွေလသည္။ သာေအးတစ္ေယာက္ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ခ်င္စိတ္မ်ား ထိန္းမႏိုင္ သိမ္းမရ။ ဒီေကာင္ေလးေတြ ဆရာသြားတင္လို႔ ငါ့ကို ေလွာင္ေနဦးမယ္။ ေနႏွင့္ဦး … ။

သာေအးတစ္ေယာက္ ေ႐ွာ့ပင္ အႀကီးအက်ယ္ထြက္ရန္ ျပင္ဆင္လိုက္သည္။ ကင္မရာေတြကလည္း မ်ဳိးစံုလွသည္။ တံဆိပ္မ်ဳိးစံု မွန္ဘီလူးေပါင္းမ်ဳိးစံု … ဘယ္ဟာကို ေ႐ြးလို႔ ေ႐ြးရမွန္း မသိ။ အို ႐ႈပ္ပါတယ္။ အားလံုးပါးစပ္ပိတ္သြားေအာင္ သာေအးလုပ္ျပမယ္။

သာေအး၏ ကားေနာက္ခန္းတြင္ ကင္မရာ ႏွစ္လံုးႏွင့္ မွန္ဘီလူးေပါင္း ႏွစ္ဒါဇင္တိတိပါလာသည္။ နီကြန္က ေကာင္းတယ္ ကင္ႏြန္ကေကာင္းတယ္ႏွင့္ ေျပာေနၾကတာ သူလည္း နားမလည္။ အဲေလာက္ေတာင္ျဖစ္လွတာဆိုၿပီး နီကြန္ေကာ ကင္ႏြန္ပါ ၀ယ္ခ်လာသည္။ ဒါေတာင္ အိုလံပတ္စ္ ဆိုနီစသည့္ဟာမ်ားကလည္း သူ႕ကို မ်က္စပစ္ျပၾကသည္။ သူ႕မွာ လက္ႏွစ္ဖက္သာ ႐ွိသည္မို႔ ႏွစ္လံုးဆိုေတာ္ေလာက္ၿပီဆိုၿပီး ႏွစ္လံုးသာ ေရြးယူလာျခင္းျဖစ္သည္။

သိပ္မ်ားမ်ားစားစား ေ႐ြးစရာလည္းမလိုဘူးေလ။ ေဟ့ … မင္းတို႔ဆီမွာ ေစ်းအႀကီးဆံုးဟာ ေပးေဟ့ဆိုလွ်င္ ကိစၥျပတ္သည္။ မွန္ဘီလူး ႏွစ္ဒါဇင္လား။ ဒါကေတာ့ နီကြန္အတြက္ တစ္ဒါဇင္။ ကင္ႏြန္အတြက္ တစ္ဒါဇင္။ ဒါလည္း ေစ်းအႀကီးဆံုးေတြခ်ည္း ေ႐ြးယူလာတာျဖစ္သည္။ သူဘာမွ မသိ။ ထိုသူမ်ားေျပာေသာ ကင္မရာအသံုးျပဳနည္း သင္တန္းတက္လိုက္လွ်င္ သိမည္ဟု ယူဆရသည္။

ထိုသို႔ျဖင့္ ထုိသို႔ျဖင့္ ေျခာက္လမွ် ၾကာသြားေသာအခါ … ကိုသာေအးႀကီး ဘယ္လိုမ်ား ေလ့လာလိုက္သည္ မသိ။ ဓာတ္ပံုပညာကို တစ္ဖက္ကမ္းခတ္မွ် (မွတ္ခ်က္။ နည္းနည္းေတာ့ အပိုေျပာျခင္းျဖစ္သည္ … အမွန္မွာ ခလုတ္ႏွိပ္တတ္႐ံုေလာက္ တတ္သြားသည္ … စာေရးသူ) ကၽြမ္းက်င္လာသည္။ သူ႕လက္ထဲတြင္ ကင္မရာက ႏွစ္လံုးမကေတာ့ … ကင္ႏြန္၊ နီကြန္၊ အိုလံပတ္စ္၊ ဆိုနီ၊ ပန္တက္၊ မာမီယာ၊ စသည္ျဖင့္ ကင္မရာေျခာက္လံုး ႐ွိလာသည္။ သူ႕ ဘဏ္စာရင္းထဲက ၀.၀၀၀၁ ရာခိုင္ႏႈန္းမွ်ေသာ ေငြပမာဏကို သူျဖဳန္းပစ္လိုက္သည္။

ကိုသာေအးႀကီး ဘယ္ေတာ့႐ိုက္ေပးမွာလည္း ဟူေသာ ေမးခြန္းမ်ား သူ႕ထံတြင္ ပံုေနသည္။ ဒါေၾကာင့္ … သာေအးတစ္ေယာက္ ေနာက္ထပ္ကင္မရာ ဆယ္လံုးတိတိ ထပ္၀ယ္လိုက္သည္။ သာေအး ဓာတ္ပံု႐ိုက္ျပမည္။ ေမးခြန္းေတြ အကုန္ေျဖၿပီးသားျဖစ္ေအာင္ သာေအးဓာတ္ပံု႐ိုက္ျပမည္။

ကမ္းေျခမွာ ဓာတ္ပံုအ႐ိုက္ခံမည့္ ေကာင္မေလး ဆယ့္ေျခာက္ေယာက္ တိတိ႐ွိသည္။ သာေအး၏ ကင္မရာ ဆယ့္ေျခာက္လံုးမွာ သံုးေခ်ာင္းေထာက္ ေဒါက္မ်ားေပၚမွာ … သာေအးလက္ထဲမွာ အထူးစီမံျပဳလုပ္ထားေသာ အေ၀းထိန္းခလုတ္တစ္ခု႐ွိသည္။ ကင္မရာထုတ္ကုမၸဏီမ်ားမွ သာေအးအတြက္ အထူးစီမံေပးထားျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုအေ၀းထိန္းခလုတ္နာမည္ကိုက TA 2009 တဲ့ … တီေအဆိုေတာ့ သာေအးေပါ့ေလ။

ထိုေကာင္မေလးမ်ားက ပံုစံမ်ဳိးစံုအိုက္တင္ထုတ္ျပၾကသည္။ သာေအးက အေ၀းထိန္းခလုတ္မွ ခလုတ္မ်ဳိးစံုကို ႏွိပ္သည္။ သူ၏ ကင္မရာမ်ားမွာ ေခသူမ်ား မဟုတ္ၾက။ တစ္စကၠန္႔လွ်င္ ပံုေျခာက္ဆယ္တိတိ ႐ိုက္ကူးႏိုင္ၾကသည္။ သူသံုးေသာ မွန္ဘီလူးမ်ားမွာ အေကာင္းဆံုး အမူအယာကို ရသည္ႏွင့္ အလိုလိုပံုရိပ္ကို ဖမ္းေပးၾကသည္။

ထိုသို႔ျဖင့္ ေခတ္မီသူတိုင္း ဓာတ္ပံု႐ိုက္ၾကသည့္ ေခတ္တြင္ ဓာတ္ပံုသာေအးဟူေသာ အမည္နာမမွာ ဟိုးေလးတေၾကာ္ေၾကာ္။ ဆုေပါင္း ေသာင္းေျခာက္ေထာင္ အလကားေနရင္း အလကား လာလာေပးေနၾကသည္။ သာေအးတစ္ေယာက္ တ၀ုန္း၀ုန္း တ႐ံုး႐ံုးႏွင့္ … ။

ကင္မရာကုမၸဏီႀကီးမ်ားက အခ်ဥ္သာေအးကို နည္းပညာမ်ားႏွင့္ ဖမ္းစားၾကသည္။ ေမာ္ဒယ္မေလးမ်ားက ကိုကိုသာေအး ေမာင္ေမာင္သာေအးကို အၿပံဳးကေလးမ်ားျဖင့္ ဖမ္းစားၾကသည္။ တစ္ေန႔ေသာ္ …

သာေအးတစ္ေယာက္ သူ၏ လက္ကိုင္ဖုန္းမွ ခလုတ္ကေလးတစ္ခုကို မေတာ္တဆႏွိပ္မိသည္။ ေအာင္မေလးဗ် … သာေအးလန္႔သြားသည္။ သူ႕ဖုန္းကေလး၏ စခရင္တြင္ ေမွာင္ေမွာင္မည္းမည္း လႈပ္တုပ္လႈပ္တုပ္နဲ႔ … သူ ေသခ်ာထပ္ၾကည့္လိုက္သည္ … ေၾသာ္ .. လတ္စသတ္ေတာ့ ဒါကလည္း ကင္မရာကိုး … ဟားဟား … ဟား ဟား … ဟား … ဟား … ဟား ဟား … ။ အဲလို တဟားဟား ေအာ္ရယ္ရင္း သာေအးတစ္ေယာက္ သူ၏ ကင္မရာမ်ားႏွင့္ ပစၥည္းမ်ားအားလံုးကို ကားေပၚတင္ကာ ကားကို အျပင္းအထန္ေမာင္းထြက္သြားေလသည္ … ။ ထိုအခ်ိန္မွ စ၍ သာေအးကို မည္သူမွ မေတြ႕ရေတာ့။ သာေအး တစ္ေယာက္ ေပ်ာက္ခ်င္းမလွေပ်ာက္သြားခဲ့ၿပီ။

လူတစ္ခ်ဳိ႕က ေျပာၾကသည္ … ။

ေမာ္ဒယ္မေလးမ်ားထဲမွ တစ္ေယာက္ ဒါမွမဟုတ္ ႏွစ္ေယာက္လည္း ေပ်ာက္ဆံုးသြားၾကသည္။

သာေအး၏ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာမ်ားလည္း သာေအးႏွင့္အတူ ေပ်ာက္ဆံုးသြားသည္။

သာေအး၏ အတိုင္ပင္ခံေ႐ွ႕ေန ဦးေအးသာတစ္ေယာက္ အႀကီးအက်ယ္ခ်မ္းသာသြားသည္။

ေတာႀကိဳအံုၾကားမွာ ကင္မရာတကားကားႏွင့္
ဘုရားႀကိဳဘုရားၾကားမွာ ကင္မရာတကားကားႏွင့္
ရပ္ကြက္ႀကိဳရပ္ကြက္ၾကားမွာ ကင္မရာတကားကားႏွင့္
ကမ္းေျခေတြမွာ ကင္မရာတကားကားႏွင့္
ပြဲေတာ္ေတြမွာ ကင္မရာတကားကားႏွင့္
ထုိထိုအီအီလမ္းသလားၾကေသာ သူမ်ားအၾကားတြင္ ကိုသာေအးတစ္ေယာက္မ်ား ပါခဲ့ပါလွ်င္ …
မိတ္ေဆြမ်ားမွတ္မိၾကေပဦးမည္ …

ကိုသာေအး ထြက္ခြာသြားၿပီးေသာ္လည္း ကိုသာေအး၏ အိမ္ႀကီးထဲမွ ဧည့္ခန္းေလးအတြင္း႐ွိ စားပြဲေပၚတြင္ကား ကိုသာေအး ထားရစ္ခဲ့ေသာ တယ္လီဖုန္းေလးမွာမူ တတီတီျမည္ရင္း … ။

ကိုၿဖိဳး


(သံလြင္အိပ္မက္)

0 comments: