ခင္မင္ေလးစားရတဲ့ ကိုလင္းဦး(စိတ္ပညာ)က တက္ပ္ပါတယ္ ၀ါသနာပါရာဆုိတဲ့ေခါင္းစဥ္နဲ႔

လူတုိင္းမွာ သာမာန္ထက္ပုိစိတ္၀င္စားမိတဲ့ အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းမဟုတ္တဲ့ အလုပ္ေတြရွိေနတတ္ပါတယ္ အဲဒီအလုပ္ကုိ ဘာအတြက္မွမရည္ရြယ္ပဲ လုပ္မိတတ္သလုိ ရည္ရြယ္ခ်က္ၾကီးၾကီးမားမားနဲ႔ လုပ္တတ္တဲ့လူေတြလည္းရွိပါတယ္ အဲဒါကုိ ၀ါသနာ လုိမ်ားအၾကမ္းဖ်င္းေကာက္ယူလုိ႔ ရႏုိင္မလားမသိဘူး ကၽြန္ေတာ္က ေဆြးေႏြးၿငင္းခုန္ရတာကို သေဘာက်တဲ့ အေလ့အထ ရွိပါတယ္ အၿဖစ္အပ်က္ ေတြရဲ႕ အေၾကာင္းၿခင္းရာကုိ ေလ့လာရတယ္ခြဲၿခမ္း စိတ္ၿဖာရတာကုိ သေဘာက်တယ္… အဲဒီလုိနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ မိသားစု

သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းအသင္းေတြ ၾကားမွာအၿငင္းသန္သူၿဖစ္လာပါတယ္ အဲဒီအခ်ိန္အထိ ကၽြန္ေတာ့္ ၀ါသနာကုိ ကၽြန္ေတာ္ ေသခ်ာအကဲမခတ္မိေသးပါဘူး ….။ အၿငင္းသန္တဲ့အတြက္ပုံမွန္အားၿဖင့္ အလြယ္တကူ လက္ခံလုိက္ရမယ့္ကိစၥေတြ ခြဲၿခမ္းစိတ္ၿဖာဖုိ႔ လုိအပ္ေကာင္းလုိအပ္ ေနေပမယ့္ အမ်ားစုက ဂရုစုိက္ စဥ္းစားမေနတဲ့ကိစၥေတြကုိ တစ္ေယာက္တည္း စဥ္းစားေတြးေတာရင္း အေၿဖမရတဲ့အခါ ဒါမွမဟုတ္ အေၿဖရတဲ့အခါ နီးစပ္ရာလူေတြကုိ ေလွ်ာက္ေၿပာတတ္တဲ့အတြက္ တစ္ခါတစ္ေလမွာ အမ်ားနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္ေတြ ၿဖစ္ၿဖစ္လာတတ္တယ္..။ အဲဒီလုိ႔နဲ႔ တၿဖည္းၿဖည္း ေဆြးေႏြးဖက္ ရွားပါးလာတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္စာေတြပုိဖတ္ၿဖစ္လာတယ္ စာအုပ္ေတြက ကၽြန္ေတာ္အေဖာ္ေတြ ၿဖစ္ၿဖစ္လာပါတယ္… ။ ကၽြန္ေတာ္ကုိ ဘယ္ေတာ့မွ စိတ္မဆုိးတဲ့ စာအုပ္ေတြက ကၽြန္ေတာ္အေဖာ္ေတြပါပဲ… သူတုိ႔ကပဲ ကၽြန္ေတာ္ကုိ အႏုပညာေတြ အေတြးအေခၚေတြ ကမာၻၾကီးအေၾကာင္း လူေတြအေၾကာင္းကုိ ေသေသခ်ာခ်ာ ရွင္းၿပပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ စာဖတ္ၿခင္း အေလ့အထကုိ စြဲလန္းသြားပါတယ္…။ ဗိုက္ဆာတဲ့အခ်ိန္ ထမင္းမစားပဲ ေနႏုိင္ေပမယ့္ ဖတ္စရာ စာအုပ္မရွိတဲ့အခ်ိန္ကုိ ကၽြန္ေတာ္မေနႏုိင္ေတာ့ပါဘူး စာငတ္တဲ့ေ၀ဒနာဟာအစာငတ္တဲ့ ေ၀ဒနာထက္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ပုိခံစားရခက္ေနပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္စာဖတ္ေနရင္းန႔ဲ တစ္ခါတစ္ေလ စိတ္ထဲ၀င္ေရာက္လာတဲ့ စာတခ်ဳိ႕ကုိ ကၽြန္ေတာ္ေရးၿခစ္မိလာတယ္..။ တခ်ဳိ႕စာေတြကုိ မဂၢဇင္း၊ ဂ်ာနယ္ေတြကုိ ေပးပုိ႕ခဲ႔ၿပီး တခ်ဳိ႕စာေတြ ကုိေတာ့ ဒုိင္ယာရီစာအုပ္ေလးထဲမွာပဲ သိမ္းဆည္းထားခဲ့ပါတယ္..။ ငယ္ငယ္က စိတ္ကူးအိပ္မက္ ထဲမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ တရားမွ်တတဲ့ေရွ႕ေန တစ္ေယာက္လုပ္မယ္လုိ႔ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ထားခဲ့ဖူးတယ္ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕ေနတစ္ေယာက္အၿဖစ္ကုိ ဒီေန႔အထိေရာက္မလာခဲ့ေသးပါဘူးတစ္ခါတစ္ေလ သူငယ္ခ်င္းေရွ႕ေနေတြနဲ႔ တရားရုံးေဘးက လက္ဘက္ရည္ဆုိင္ေတြမွာ ဥပေဒပညာရပ္ေတြအေၾကာင္း စိတ္၀င္တစားေဆြးေႏြး တတ္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႕ေနတစ္ေယာက္လုပ္ခ်င္တဲ့ စိတ္ကူးကုိေတာ့ ဆုိင္းငံ့ထားခဲ့ပါတယ္ …။ ဘေလာ့ေလးေရးၿဖစ္ တဲ့အခါက်ေတာ့ စိတ္ကူးသီတဲ့ စကားလုံးေလးေတြကုိ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာေတြေပၚ တင္လာခဲ့မိပါတယ္..။ လတ္တေလာအေၿခအေန အရေကာ ထာ၀ရအတြက္ပါ ေသခ်ာေနမယ့္ ကၽြန္ေတာ္၀ါသနာက စာေရးစာဖတ္ၿဖစ္ေနပါလိမ္မယ့္ …. ဘာေၾကာင့္ အဲဒီလုိေၿပာႏုိင္လည္းဆုိေတာ့ စာအုပ္တစ္အုပ္ လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္ စီးကရက္တစ္ပြဲ ရွိေနရင္ ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္ႏွစ္သိမ့္ႏုိင္လုိ႔ပါ အဲဒီထက္ပုိၾကြယ္၀လာတဲ့အခါ ေဘာပင္တစ္ေခ်ာင္း စကၠဴအလြတ္ တခ်ဳိ႕ပါရေနရင္ေတာ့ ….။ကၽြန္ေတာ္၀ါသနာ ကုိ အၿပည့္အ၀အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏုိင္ပါၿပီ…..။အခုလုိ ကုိယ့္၀ါသနာပါတဲ့ အေၾကာင္းေလး ေၿပာၿပခြင့္ရတဲ့ အတြက္ ကုိလင္ဦး (စိတ္ပညာ)ကုိေက်းဇူးတင္ရွိၿပီး အခုတက္ဂ္ ဂိမ္းေလးကို ကၽြန္ေတာ္ခင္မင္ရတဲ့

၁။ ကုိဖုိးသူေတာ္ နဲ႔

၂။ ကုိသုခမိန္ ( E-Journal) တုိ႔ဆီလက္ဆင့္ကမ္းေပးလုိက္ခ်င္ပါတယ္… ။


ခင္မင္စြာၿဖင့္

ေအာင္ပုိင္စုိး


ဓါတ္ပုံ - Google Image


4 comments:

ဟုတ္ကဲ့.. စာေပကို ခ်စ္ခင္ၾကသူေတြ လာေတြ႕သဗ်ာ...

ခင္မင္စြာျဖင့္

လင္းဦး(စိတ္ပညာ)

အစ္ကိုေရ လာအားေပးသြားတယ္ေနာ္ ၊ ဆုလည္းေရးထားတယ္ လာလည္ဦးေနာ္

စာဖတ္၀ါသနာပါတယ္ဆုိေတာ႔ စာအုပ္ေတြလဲ အမ်ားႀကီး ပိုင္မွာေပါ႔ေနာ္.. လဲဖတ္ရေအာင္.. ဆုေ၀ကေတာ႔ စာအုပ္တစ္အုပ္နဲ႔ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ရွိရင္ ေက်နပ္ၿပီ :)

အကိုေရ။
အခုမွကို ကၽြန္ေတာ္က ေတြ႔ေတာ့တယ္။ အကို႔ဝါသနာဆိုတာေလးကို စိတ္ဝင္တစားဖတ္ေနတုန္း ေနာက္ဆံုးက်မွ လက္ဆင့္ကမ္းလိုက္ပါတယ္ဆိုလို႔ “ဟ- ဘယ္နဲ႔လုပ္ရပါ့”လို႔ေတာင္ ေတြးမိေသးတယ္။

စာဖတ္ဝါသနာကေတာ့ တူပါေပါ့ အကိုေရ။

ကၽြန္ေတာ္လည္း ေရးျပီးရင္ လက္တို႔ပါ့မယ္။

သုခမိန္(E-Journal)